CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 6 June 2007

nailis place n nipis

smalam sy membuat temujanji dengan nad...owh jika hendak mengetahui siapa nad dengan selanjutnya, sila amik remote anda dan tekan butang R yang berwarna merah...hehehehe...

please refer to the blogger link under name nadia...

nad sms me yesterday afternoon di kala aku sgtlah bosan kat opis...since die nak meet up, i pun setuju ajalah (hehehe)...

around 7.35 gitu nad udah sms bgtau yg die dah tunggu i dekat maybank setapak...ALAMAK...sy belum siap lagi...sudahlah daku ini terhegeh hegeh bersiap...so before that i sms-ed bintang bintang bgtau nak keluar...

"sayang, nad ajak jumpe...orang g jumpe die jap..tapi xg berfoya foya...janji orang balik x melebihi waktu cinderella"..

ngehehehee...actually me n bintang bintang xdelah wat peraturan yg we hafto tell each other or mintak permission...tp i dh terbiase bgtau die kalau nak pegi mane mane...
so lepas amik nad dekat maybank setapak, me bwk die pergi nailis...last time i pegi nailis adalah 6 bulan yg lepas...celebrate bday best fren bintang bintang...lepas tu takde jejak lagi kaki di nailis...

btw nailis kalo x silap aku ade 3 cawangan...nailis used to be tmpt melepak me n dina waktu kitorg x keje dlu...huhuhu...tp bile dah keje xde lak jejak jejak nailis tu lagi...so actually sudah terbiase dgn tmpt itu...

below is the piccas...nailis sentul ni baru renovate...so mcm lagi lawa n lagi romantika de amor lar...owh ya rekemnded by me kalo nak dating ala ala romantik bertemankan cahaya pelita bleh dtg sini...plus dorg akan pasang lagu lagu yg all love song lame lame tu where u guys akan membuai perasaan sambil berdating (ini tips ajer yer)...

so piccas bawah ni adalah rumah atas pokok yg menjadi favorite setiap yg dtg...semua org pun nak duduk kat atas ni...but if im not mistaken minimum 5 org baru leh dpt tmpt ni...tp pade aku lah sape duduk atas rumah pokok ni, aku terase mcm ketua kampung yang sedang memerhatikan keamanan kampung...ngehehehe...

i dunno y, tp sejak dua menjak ni kemana aja aku pegi aku mesti dptkan ice blended chocolate...last week minum di secret receipi...tp aku terase HAMPEH...last nite cube die nailis juga, tetap merasekan tidak kick gitu...the best ice blended choc pada saya setakat ini adalah frappucino choc with cookies kot (betul ke name die?) dekat starbucks...jadi kwn kwn tlg jgn review air tu as aku akan kempunan tahap maksima nanti...
since before jumpe nad sy sudah makan nasi goreng...jadi amatlah kenyang...so i ordered for myself garlic bread without soup...hehehe...sy x diet ok...

below piccas adalah makanan yg dimakan oleh nad...nailis favorite iaitu nailis special fried rice (err maafkan sy sekali lagi kalo silap nama)...nasi ni sedap (sbb aku penah makan before ni, kan dina?)...die nasi goreng yg ade ayam, udang, n sayur (err betul ke arrr?)...

other than that, nailis juga menyediakan makanan dr western sehinggalah x western...all kinds of pizza, pasta, nasi (nasi goreng, nasi lemak yewwww my favorite), tomyam, mee, dessert (yg berbagai bagai kale, corak, dan rase) dan mcm mcm lagi...

in term of kesedapan, i bagi average...but in term of environment i bagi 4.5 bintang...

alamatnya adalah di nailis place, taman dato senu, sentul kuala lumpur...die berkonsepkan restoran dlm taman...

ok enuff bout food...

smalam ade birthday celebration kat opis ni...mamat tu adalah staff baru...x sampai sebulan pun...

so after menyanyi dan meniup lilin, i terus keluar dr bilik meeting nak kemas meja...then mamat tu dtg kat my table bg cake...owh sgt teruja sbb haku ni org first yg die bg (kerr muke aku garang sgt ade ala ala gangster ke gangstar...hehehe)...

me makan cepat cepat...bile dah abis makan n start packing up, mamat tu sound lagi (depan everybody ok)...

"iza, amik lar kek lagi...ade lagi kat dalam tu"

"owh xnklah...i dah kenyang" (coz aku sebenarnyer tgah mengigaukan brownies walnut from secret)...

"eh u makan lar banyak sikit. u tu nipis sgt"

owh ade x terase mcm kurang bahasa di sini...aku die kate nipis...mulut sah takde insurans...so i terus bangun n cekak pinggang mengadap die...

"heih u ingat i ni papan lapis ke panggil orang nipis"...

balik tu aku cerita dgn bintang bintang, die leh kate "eh bukan plywood ker?"

owh apakah???

0 comments: