CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 10 April 2007

sleeping beauty

apa aja yg aku buat last weekend...

Sabtu

penat yg sgt melampau...balik jer keje ari sabtu pegi JJ maluri nak cari barang...tp xde...so pegi JJ wangsa maju...xde gak...pegi makan kt kfc...hoho i am so suke lar kfc nasi itu "mesti makan nasi"...

then balik rumah around 3 pm terus mandi dan lepas mandi terus tdo...orang call pun me jawab mamai mamai...about 4-5 lebih my mum ketuk pintu...die tanya nak ikut blk kg x since all my family member dah ade kt kg (saje saje blk)...aku yg sgt penat terus ckp xmo...sebab kalau i nak blk kg sekalipun i x rase yg aku ni larat nak turun tangga rumah tu...so end up x blk...my mum siap pesan "haa jgn blk lambat"...hehehe...i terase nak ckp "jgn risau, hari ni x keluar dating" tp setakat dlm hati jelah...sebab x nak ckp pun aku x larat rasenye...hehehe...

sambung tdo...tersedar around 6 lebih ke 8 lebih...since katil aku mengadap tingkap (n waktu tu senja) so dalam pemikiran yg samar samar "oh dah ahad pagi...jap lagi lar bangun"...sah mamai ok...then i tdo semula n tersedar kul 2 pagi...haa amik ko...bile bangun terus ckp kat diri sendiri "eh kenapa gelap?" keh keh keh...tu lar tdo x ingat...eh silap, penat sgt ok...

disebabkan aku x makan lagi n sgt takut lar nak g cari makan sedangkan mc d 24 hours hanyalah x sampai 2 minit saja jaraknya dari rumah jika membawa kereta...aku dok terpk iklan jangan pandang belakang yg hantu tu muncul tepi die waktu die bawak kereta, so it's a no-no untuk keluar mencari makan...guling guling atas katil, at last about 3 aku tertidur semula...

ahad

seawal 8 pagi aku dah bangun...x rase ngantuk pun (oh please lar aku dah tdo dari pukul 3 petang semalam)...basuh baju, mandi, n siap siap...kul 11 lebih keluar pegi bank...setelkan ptptn (Susahkan kalo banyak hutang ni)...then trus g melawati beli nasi ayam (sape tau nasi ayam melawati yg sedap yg ada abc sekali yg best)...

balik rumah dan makan sambil melayan tv (nampak sgt xde keje)...
about 2 pegi rumah bintang bintang...amik dia then pegi mid valley...career fair ok...
aku pun tatau lar pasal career fair ni...maksud aku bukan aku tak tau career fair...aku rase main purpose dorang wat career fair ni sebab lebih nak collect database jer...keje tu pun bukan ade sgt pun...kalo keje ade sgt (sebagaimana yg diwarwarkan xkanlah jumlah pengangguran tinggi)...ok xmo elobrate lebih lebih as ini adalah isu yg sensitif...

keluar mid, bintang bintang nak makan ayam golek...so kitorg pegi kerinchi makan ayam golek...ho ok sgt kenyang ok...rase nak pengsan makan...sebab b4 makan, baru jer minum choc chip cream frappe kt starbucks...

then pegi mbo...die nak tgk jangan pandang belakang...tp memikirkan aku ni yg penakut dan tinggal sorg sorg, maka kami tgk TEENAGE MUTANT NINJA TURTLE...sgt comel ok...sy terase seperti zaman kanak kanak...sape sape yg penakut jgn pegi tgk jangan pandang belakang...jom g tgk TMNT...sure x takut...tgk penyu penyu yg comel itu... :D

oklah...mau buat kerja...sape yg free silalah dtg pikom pc fair minggu ini di kl convention centre...kalo ternampak muke ala ala aku yg berpakaian ala ala promoter (sungguh x comel), ingatlah bahawa tu bukan aku...muke jer kot ala ala aku... :D

0 comments: