CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 11 April 2007

saya yg poyo...

aku rase aku lar manusia terpoyo di abad ini...kengkononnyer semalam xmo dah decide xmo makan nasi selama seminggu...lepas tu ptg waktu ber-sms san dengan bintang bintang die tanye lar aku dah makan ke belum...aku ngan bangganyer (poyo sebenarnyer) jawab oh minggu xmo makan nasi putih...nasi lemak xpe...ngeheheheee...

bile blk ke rumah nenek aku cube elakkan dr masuk dapur...sebab nnt mesti x tahan nafsu nak makan nasi...tp setelah setengah jam aku memberanikan diri (lapa sebenanye) masuk dapur...bukak periuk lauk...HUMANG AII (bahasa n9) lauk nenek den masak sodap bonar ni...x tahan ok melihat lauk lauk yg sedap tu memanggilku dan melambai lambai ibarat cite little mermaid si ketam dan ikan buntal itu melambai lambai...

tanpa melengahkan masa aku terus lar amik pinggan dan menceduk lauk dan terus duduk di meja makan...tanpa memandang kiri kanan (sebab khusyuk baca doa makan) i terus lar makan...sedap youuu i tell you...sekali my auntie masuk dapur...

"kak iza, nenek masak lauk sedap kan. mak teh tengah fikir ni nak makan ke tidak."
"haa tu lar...kak iza tengok lauk sedap sebab tu kak iza makan. baru plan xmo makan nasi. nenek lar ni masak lauk sedap sgt."

perbualan itu diakhiri dengan my auntie pun amik pinggan dan ceduk lauk duduk sebelah aku makan...hehehe...masakan nenek memang tiada sape yg bleh lawan...

pagi tadi waktu nak pegi keje, aku melintas lar jalan...nak naik opis ok...x sampai beberapa langkah lagi nak sampai ke simpang jalan (setelah melintas) ada satu van dari jauhhhhh bawak dengan lajunya...well aku mmg dah nampak van tu...tp pedulik ape ngan aku...aku tinggal bape langkah jer lagi nak sampai seberang jalan...tapi aku tatau lar ape kurang ajar sgt pemandu van itu die bleh bawak laju laju dan terus brek mengejut di depan aku...well korang bleh bayangkan x...seluas luas jalan dekat belakang aku kenapa die bleh pegi depan aku yg hanya boleh muat satu kereta yg diparking dan brek mengejut berhenti depan aku...i tell you ok sgt angin dan ingin mengamuk pagi itu...tidak comel ok...

lepas die berhenti brek terkejut depan aku (he's a malay) kengkonon aku nak buat muke takut lar...HEYLO anda tersilap ok mamat...kalo rase itu style paling macho untuk berkenalan mmg lar dasar salah...aku ingin seperti menjadi yakuza dan menendang van dia (tapi memandangkan aku memakai skirt scotland jadi ciri ciri gadis scotland juga harus dikekalkan - ok this is the perasan part)...

ape yg aku buat? since die berhenti tingkap die betul betul dekat depan muke aku n kengkononnya ko nak pandang aku cara aku x reti melintas jalan lar...i juz pandang dekat die dengan mata yg sgt kecik (ala ala singa nak berlawan padahal x sedar yg mata memang kecik) for about 5-10 seconds sebelum die memecut van die pergi...hoih TENSEN ok...if anything happened to me kalo kaki aku patah ke kepala aku berbalut ke aku tetap kejar die die biar aku patah patahkan plak die (eh tp die besar ok...heeeeee x takut)

xpe...ade ubi ada batas.nnt kalo die pegi kepala batas bia van die tayar pancit plak...benci...
i juz settled one work...masuk bilik boss anta assigment...ingatkan leh lek kejap...sekali die hand over satu task lagi yg memeningkan kepale aku...

menDESIGN kotak tuk upcoming produk yg aku rase seperti nak nangis skang...i'm not good in designing plus aku mmg x creative...haaa ketika ini aku rase nak menyorok di dalam selimut sehingga pukul 6 sebelum punch card...boleh?

0 comments: