CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 23 April 2007

madu itu manis...hidup bermadu itu pahit...tetapi itulah hakikat yg terpaksa saya terima...

*peringatan...aku rasa korg xyah lar bace entry ni sebab die akan jadi entry yg panjang dan membosankan sebab aku sgt lar xde idea nak menulis apa...hanya aktiviti bersama bintang bintang...jadi kalo xnk bosan baik jgn bace...baik pegi minum teh...
adoih lar...x bestnye x leh online...rase nak sewel kejap ok...xleh update b log...xleh view blog orang...serupa katak di bawah tempurung...
so quick update lar...
buat pengetahuan semua, saya telah dimadukan..yer perkara ini benar dan tidak main main...oh hancur hatiku mengenang dikau menjadi keping keping keping keping keping...
saya dah tau yg saya bakal dimadukan...tetapi saya bertindak cool...konon kononnyer nak jadi minah super duper cool...eh bleh blah lar izaida...super duper cool konon...bile tgk madu awk di depan mata terus senyap x berkata apa apa...monyok mcm cekodok pisang...
konon bleh hadapi dengan tenang lar bile dapat tau berita dimadukan oleh bintang bintang...tp hampeh...sedih ok...kerana madu sy sgt cun dan anggun (oh sy sendiri harus mengakuinya)...dan saya terasa kalah...
jumaat lepas dengan senang hatinya bintang bintang sms bgtau yg buah hati baru die dah ada dengan dia skang...owh waktu saya terasa nak hempas telefon...SAYA SGT JELES...ingat saya ni apa...saya juga ada perasaan...tp sy dah tanamkan dalam hati...belajar hidup bermadu dari skang...nnt dah kahwin senang...bleh terima lumrah hidup bermadu (eh kalo isteri yg sanggup dimadukan ni diberi ganjaran payung emas kan)...hehehe...
eh kenapa saya gelak...TIDAK TIDAK...saya x sepatutnya gelak...malam jumaat bintang bintang ajak jumpe..sy ck saya nak dtg rumah die...sy xmo die dtg amik saya...sebab kalo saya datang jemput dia saya x perlu bertemu dengan madu saya yg lebih anggun itu...
tapi bintang bintang berkeras...hantar sms sambil ck cenggini "ala babyboy amik my sweeheart"...oh hati sudah jadi berkeping keping...
10.30 tepat bintang bintang muncul di depan rumah nenek...yer dengan lemahnya saya berjalan ke arahnya...saya nampak madu saya juga...sangat anggun malam itu...x macam aku...pakai jeans ngan sweater jer...
saya masuk kereta...diam seribu bahasa (jeles sebenarnye)...monyok (tertekan)...
bintang bintang tanya "sayang, kenapa monyok ni"
saya senyum (dalam hati saya sedih) pastinya cinta kedua bintang bintang saya sedang mentertawakan saya...
bila bintang bintang hantar saya balik dan saya sudah bersedia untuk menjadi sleeping beauty, saya sms bintang bintang...
*peringatan sms di bawah sudah diedit kerana ayat sebenar sudah lupe
"sayang, orang jeles sgt sebenarnyer tgk babyboy...die sgt comel ok...saya sgt tergugat dengan babyboy...tapi betul lar die sgt gempak sekarang...saya jeles..."
itulah yg terjadinya...saya jeles dengan babyboy...babyboy dah keluar hari jumaat lepas selepas hampir 3 bulan dlm bengkel untuk dimodified...saya jeles ok...babyboy dah bertukar jadi warna merah (my fav color)...
tapi adakah seperti orang bodoh aku ni pegi anta sms camtu...dengan kereta pun nak jeles...eh tapi sy jeles ok...
sehinggalah pagi sabtu saya hantar bintang bintang pegi keje...waktu lalu depan rumah dia bintang bintang boleh ckp camni
"eh comel kan babyboy...ade org tu puji babyboy comel"
tau apa saya balas?
"shut up...kalo x turun sini jalan kaki"
muahahahah...kejam x?
ok enuff bout my madu...tp masih jeles ok...tunggu lar lagi 3 tahun...i nak beli new darling pastu nak wat die jeles plak...
minggu lepas adalah minggu tidak berdating...actually kitorg dah plan for movie marathon...pepagi ahad die dah call ajak jogging...haa bleh caya x? lepas jogging (lebih kepada berjalan jalan di titiwangsa) kami pegi breakfast...kemudian ke mbo sebab nak check time for movie...
oh caya tak kami hanya memakai sports attire ke cinema...sgt tidak senonoh kan...semua org smart smart tetibe kitorg mcm peserta marathon yg tersesat arah...huhuhu...
lepas dah confirm nak tgk kul bape kitorg keluar dr mbo...waktu tu sy rasa yg tangan die sgt panas...OK DIE DEMAM...tp xnk ngaku tu...konon kebal...dlm kete terus tertdo...aku drive sorg sorg...xde kawan nak lawan ckp...
saye xleh lar tgk die demam...waktu tu terasa nak nangis plak...sian die...
and we end up x keluar dating...last sms sy dpt tgah malam smalam...die baru blk klinik...
seharian di opis sy memikirkan apa saya nak buat...so balik kerja saya singgah di favorite florist saya... saya tempah bende di bawah ini...
love stick dengan 3 ferrero rocher yg dibalut khas untuk orang sakit...
tapi yg bestnye sebab saya dah kenal ngan sume staff situ, sy bgtau dorg sy nak wat hadiah birthday untuk kawan nama dina...ngehehehe...sorie dina gune name u...mamat mamat tu melayan jer aku...
sampai lar aku x larat nak layan dorg aku ngaku jer aku dah ade bf...muhuhuhuhuuuu...abis cite...siap kene sound lagi..."ckp ngan bf awk kalo nak beli bunga jgn dtg sini...sebab kitorg x jual kat die"...gile...
so td lepas blk singgah rumah die...teman die g amik mc...n bagi love stick itu...ho ho ho...kesian sungguh org sakit itu...
moga cepat sembuh yer bintang bintang...
p/s: aku dah ckp korg mesti bosan bace entry kali ni...sebab dah lupe nak blogging pasal ape...
to mialova - saya tatau nape sy x dpt anta komen kt blog awk...so komen kat sini ek... "dgr sini kakak iza nak berbicara (ngeheheh perasan kakak)...mungkin Tuhan dah temukan kita dengan jodoh kite...cume kite x sedar dan xmo hargai die...jadi seelok mungkin hargai dia yg ada di depan mata...sebab jika sekali dia hilang, mungkin kita x kan jumpe die lagi...dan mungkin juga jodoh kite telah tiada"...
to nadia - saya juga tatau nape sy xleh komen kt blog awk...tp happy birthday kat mama awak...pertahankan cinta anda selagi boleh... :D

0 comments: