CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 5 April 2007

The best love letter in my life

** music background ketika ini : Nothing Gonna Change My Love For You - George Benson

i try my best to keep this problem deep inside my heart...ingat nak tanggung sendiri...ingat nak nangis sendiri...tp e-mail yg baru jer aku bace buatkan aku nangis...tapi nangis sebab happy...so here it goes... (err ni bukan cerita rekaan or mimpi yer...hehehe)

***

due to my pms symptom yg menyebabkan perasaan aku bergelora...ala standard lar...sume pompuan pun camtukan...

it happened since last tuesday...bile aku start wat hal n wat kerek dekat my bintang bintang...n yg paling teruk bila aku mule pk yg bukan bukan...

"aku ni baik ke untuk die?"

"mcm mane kalo die terpakse jer suke aku"

"ntah ntah die x sayang aku"

haa tu lar penyakit yg akan dtg setiap bulan...dahlah tu...menyusahkan orang lain...pastu karang nangis...CENGENG...tapi nak wat camne...dah izaida mcm tu...

so last tuesday mlm, aku sakitkan hati die dlm sms n dlm phone conversation jugak...my bad...

aku menanyakan soalan yg bukan bukan...

bile die tanye aku blk "awak sayang saya x?"

aku x jawab pun...entah...sakit hati? ego? aku pun tatau...

aku boleh jawab "apa saya dapat kalo saya sayang awak?" (ok ok aku tau aku kejam...tp aku x maksud pun ckp camtu)

smalam satu hari rasa bersalah...i sms-ed him menjelang ptg (tgk lar betapa teruknya aku ni) mintak sorry n wish him goodluck for his test n all the best for his football match...
no replied...

sampai lar tgah malam td die anta sms...panjang...tp sume summary...n it tooks me setengah jam menaip untuk membalas...2 sms full...

aku ckp ape yg aku rase...aku ckp yg aku rase INSECURE...

pagi ni dpt reply dr die...long explanation...i x reply...actually dh siapkan satu mms yg ade lagu "kau dan aku - nidji" n picture bawah ni yg aku lukis gune alat kat opis ni...
tp aku x anta pun mms tu...(teruk kan)

tapi td hati tergerak nak check e-mail...tetibe nampak nama die...heik sgt terkejut ok...yerlah kitorg jarang communicate gune e-mail...kalo anta mail pun setakat sepatah dua perkataan (time ngengade nak anta)...
i was so shocked masa membuka dan membace e-mail itu...e-mail yg panjang n can i categorize it as love letter?

mcm nak paste jer ape die tulis kat sini...TAPI MANA BLEH...ngehehehee...

he recalled back memory masa primary school time...die ckp he likes me since i was in primary...tp die x penah berani nk ckp...there was one time yg kitorg pegi camping same same n he asked me whether aku ni ingat x time tu ade org nak kenal bla bla (hehehe time aku menulis ni aku terase nak tergelak pulak)...n of course lar aku ingat...cume sampai skang aku tatau sape (eh time ni dah reveal dah rahsia tu)...he tried to rapat rapat dgn me tp x penah dpt...(satu sekolah gelarkan gang aku ni sombong...hohoho gelak jahat...tp mmg betul pun...kengkonon kitorg ni gang paling ngetop lar di sekolah...x gang lar nak kawan ngan org len...hehehe)

after primary dah x jumpe...n die dpt perkhabaran ttg me through his friend yg aku udah punya pacar yg terbaik kengkononnya (well, i think i know sape yg die maksudkan tu...dina boleh teka nggak?)

until kitorg jumpe blk last year at our fren's house...tp time tu aku dtg ngan someone (bukan pacarnya ya)...he tot kitorg ade affair lar...until time nk blk aku mengofferkan diri untuk suh die anta aku blk (heih korang paham x ayat ni...aku offerkan diri aku tuk tumpang die)...keh keh keh...

for him, itu adalah good start...

** eh cukup cukup lar tu yer kesimpulan e-mailnye...

n e-mail tu sebenarnye berjaya membuat aku nangis terharu kat office ni...hoih nasib baik x pakai maskara...hehehe...

pesanan penaja kepada diri sendiri - oh tolong lar jgn membayangkan yg bukan bukan lagi...

p/s: aku terase malu lak nak g tgk disney on ice dgn die besok...sure kene gelak...


p/s2: iza sayang kamu jugak...PAHAM X? :D

0 comments: