CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 13 April 2007

my atuk sayang

malam kelmarintetibe jer my familymember buat announcement...yg malam esoknyer (malam semalam) ade kenduri doa selamat...tp hanya untuk family aje...
aku dah pelik...aik kenduri ape plak ni...tetibe jer...mcm ade ape ape jer...i am so confused...
tapi my mak su dh sound dah suruh bawak something (makan makan) eiiii saje je tau nak mengene...so smalam after office aku pn pegi pasar malam...nak masak memang x sempat...so i beli buah tembikai...hehehe...
tp i tell you, sepanjang perjalanan blk rumah mcm mcm bende berlegar dlm pale otak aku ni...yelah kenape tetibe atuk aku nak gather sume family member...dah tu xmo ckp lak tu sebab ape...hoih sgt takut ok...
it makes me remember of one novel yg aku baca hasil karya liana afiera malik koleksi cerita yonna yonni (sape penah baca)...
atuk dorg pun ade wat gathering family tetibe n the purpose of the family gath adalah untuk tarik diri dr semua perusahaan yg dorg ada n mcm nak bg wasiat n etc etc...
n aku terpk mende yg same...heheheheee...tp aku terpk mcm ni...atuk aku nak gather sume org sebab nak tau current status kitorg...contohnya mcm mak su bile nak kahwin ke...etc etc...
n aku terpk lagi...mungkin bukan sebab nak tanya khabar...ade tarikh pape ke yg penting...pening memikirkan...sebab setau aku annivesary dorg bulan 5...n kitorg celebrate selalunya...ni baru bulan 4...
wut ever laaa...
n bile kenduri tu start atuk aku buat lar opening speech...
"abah kumpulkan semua anak beranak ni bukan apa. cume nak menyambut ulangtahun ke 77 abah pada esok hari"
gulp...i am so terkejut...hehehe...atuk duduk sebelah aku (biaselah cucu kesayangan atuk)...n suara atuk ade nada sebak jugak...hehehe jgn lar nangis...kang aku nangis sekali (emo jer lebih aku ni)...
then proceed ngan acara baca doa dan MAKANNNNNNNNNNN...yeay this is the most tunggu'est part...SEBAB? ade nasi lemak ok...
my kezen pic yg duduk sbelah kiri atuk...
my atuk...yg paling sporting sekali...buktinya? cube tanye konsert apa yg die x penah x bg aku pegi...hehehe...sheila on 7, peterpan, dewa, samsons etc etc...sume aku jejak...hehehe...
the food...oh sgt teruja ok melihat nasi lemak..
my nasi lemak...oh sgt sudah lama tidak dapat nasi lemak bungkusan kecil kecil yg i sungggggguh teruja apabila melihatnya...bila makan? jgn tanye lar...sgt best ok nasi lemak...
itu sahaja cerita untuk hari ini...setakat ini tidak ada ura ura yg aku kene bertugas di pikom pc fair...mudah mudahan xde...heheheee...
SELAMAT ULANGTAHUN ATUK YG KE 77...iza love u...muah muah...

0 comments: