CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 3 April 2007

holiday

i'm back...after loooooong holiday...oh sgt seronok ok apabila sekali sekala tidak memegang papan kekunci alias keypad dan juga mengadap notebook sambil stress memikirkan kerja...
bandung sgt best...x tipu...i enjoyed my 4 days 3 nite vacation there...shop until aku xde duit lagi...dari elok elok menjadi jutawan (in rupiah ok) di sana sampai aku hanya melihat aja baju baju cantik di sana...
arrived there on thursday morning...oh sy naik flight sama ako mustapha ok...(kenapalah bukan ariel or duta yg naik flight same same)...hehehe...since kitorg bukan pegi through pakej...kami pergi sendiri sendiri suka hati sebab di sana dah ade orang yg menunggu...
abg jazi...yes itulah orangnya yg menjadi peneman kami sepanjang di sana...he's soooo kind (dina anda pasti x sabar nak jumpe die) n baik hati too (eh bukankah maksud yg sama)...die x pernah ckp x boleh (to all my request) n die akan sedia menunggu di luar all factory outlet untuk menolong mengangkat beg beg yg sudah sedia dishopping...

overall mmg sgt enjoy ok berada di sana...dgn weather nyer yg best...n aku sgt seronok mendengar lagu lagu indon di sana sebab aku bleh ikut nyanyi sekali...n haku juga sudah bercakap indon di sana (apakah)...

mase nak blk xdelah sedih sgt bile berpisah ngan abg jazi tu walaupun aku nampak die mcm sedih jer kitorg nak blk...sebabnye bulan 8 ni aku akan pergi ke sana semula...yeay...
oh ya to dina...mak su n mak teh sgt excited bile tau u akan join for dz august trip...asyik plan itu ini...so plz plz plz get excited ok gal...

oklah now sudah masuk opis semula...n berita pertama yg aku terima n ADALAH X BEST OK ialah

jumaat ni outstation ke negeri sembilan...yg buat x best adalah
AKU DAH BELI 2 TIKET UNTUK MENONTON PREMIER SHOW DISNEY ON ICE....i am soooooo tatau nak ckp ape...

wut do u guys think?
p/s: miss my bintang bintang

0 comments: