CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 18 April 2007

rindu kite x?

Hai people…jangan ditanya kenapa x blogging…sbb aku x rasa korg semua nak baca cerita aku pasal kat opis ni yg sgt lar byk keje bla bla bla bla bla…ok that’s it…sekian terima kasih…heheheheee tak, tak cerita saya belum habis…itu baru mukadimah..tgk lar betapa awal aku masuk opis untuk blogging (salah niat ni patutnye masuk awal nak buat keje)…

Jgn ditanya pasal deskmate sbb AKU X SUKE…angkat muke jer nampak die…angkat muke jer nampak die…so cara terbaik aku x angkat muke…ngeheheheheee (menjaga penglihatan lar konon)…

Dua hari aku pk…nak blogging tentang apa…so meh aku blogging ttg sesuatu yg aku tonton isnin ari tu…

Seperti biasa di waktu malam kitorg sekeluarga akan menonton bidadari kat channel 9 astro kirana…ko jgn lar tuka channel lain…sure atuk aku hambat korg…ngeheheheheee…lepas abis bidadari tgk af diari sekejap as aku memang sgt MENYAMPAH nak melayan…pastu my father switched to tv1…

Ok mata aku mcm terpaku (aku ni memang suke ok drama dramamelayu…)…waktu tu tgah rancangan dilema wanita (korang caya x aku g tgk cite ni)…

X kisahlar…rancangan malam tu sgt menarik ok (pada aku lar)…it’s about melissa saila (heroin) n faizal hussein (hero)…faizal hussein ni beria lar nak bawak melissa saila jumpe family die…tp seribu satu alasan yg melissa saila bagi…mak die nak dtg lar…itu la ini lar…

Faizal hussein pun naik pelik lar dlm cite ni…sampai one day tu berpuluh puluh miskol dlm hp melissa saila…alasan die xmo angkat sbb nak tunjukkan yg die sibuk kat faizal hussein…housematedie si vanidah imran…

Dijadikan cite faizal hussein dpt tau dr member dorg gak yg awek die ni ade dekat rumah…bukan bz seperti yg diwarwarkan…so die pun apelagi terus memecut kereta gen2 (di dalam cite tu lar) ke rumah melissa saila…haa memang dramatik lar…korang bleh bayangkan x ala ala aksi cite hindustan yg hero berjalan dengan slow motionnye ke apartment aweksnya dan aweks di rumah sedang bersenang lenang…

Time ni gak mak su aku ckp “haa tu la lenkali jgn bgtau bf kat mane rumah”…
Aik dalam hati aku ckp “kalo dah rumah setaman x kan x bgtau”…ngeheheheheee…

Ok cut it short, bende tu bersambung di minggu hadapan…ngehehehee…

Mesti korg pening kan…cite die camni…melissa saila ni seorang yg takut komitmen…maknenyer die takut nak kahwin..sbb die keje dekat firma kaunselor yg selalu tgk masalah rumah tangga org…so die jadi fobia lar nak kahwin…

Haa tu yg jadi dekat die…bile bf die nak commit, die xmo…ngehehehehee…

Ade x masalah ni jadi dekat korang?

Sbb at the end cite tu, keluar lar datuk dr fadzilah kamsah ckp ttg hal ni…jangan takut untuk memberikan komitment…aku paling suke ayat die yg ni,

“ade org kate kahwin ni ibarat beli kereta…kalo dpt yg bagus, bagus lar…kalo dpt yg x bagus, rosak sane rosak sini…silap tu…kahwin ni ibarat menempah tiket ke syurga”…lebih kurang gitu lar ayat die…

Kejap kejap…niat aku ari ni bukan nak cite pasal kahwin…niat aku nak cite pasal komitment…so pendapat korg?

Btw, saya ade satu good news…smalam sy dah dpt offer letter untuk sambung MBA…

Yg terakhir sekali saya ingin membuat ucapan di blog saya sendiri…tolong lar izinkan…

Kajang pak malau kajang berlipat
Kajang hamba mengkuang layu
Boleh tak sabtu dan ahad menjelma cepat
Adik rindukan BINTANG yang satu

Ngeheheheheee ade terase kejiwangan tak disini…bintang bintang, orang rindu awk sgt lar….udah berapa lama nggak ketemu (adakah aku ni dijangkiti virus blogger yg lain x jumpe bf dorg)…miss u bangat lar…

0 comments: