CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 19 April 2007

apa patut kita buat?

ok...mulai hari ini akan susahnya aku nak online...nak blogging...nak post comment...nak merepek kat blog orang etc etc...

sebabnya?

ari ni aku dapat MEMO...

ok sgt mau naik angin ok...

alasannya?

sebab aku suke dgr lagu gune radio online...ok fine...ceritanya walaupun aku dgr radio online tp aku rase aku bukak perlahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan gile yg x effect org lain sekalipun...confirm aku yakin yg orang lain xleh dgr pun lagu ape yg aku tgah dgr time tu...

alasan alasan lain memo dikeluarkan (untuk umum)...

1) tidak dibenarkan pakai seluar pendek pegi opis hari sabtu (yg ni boleh jalan lar sebab xde kene mengene ngan aku)

2) no online radio yg menggunekan speaker notebook (aku tau MEMO ni khas untuk aku...blahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....)

3) no mp3 player can be use during office hour (xde kene mengene ngan aku)

4) sebarang alat yg berbentuk earphone tidak bole digunekan (pale hot die)...

5) tak boleh cek email sama sekali semasa waktu pejabat (double HOT LU)...*abis mcm mane ngan staff marketing yg selalu kene gune email untuk berhubung ngan orang lain*...GILA...buat memo x pk abis abis...

6) no ym, msn or chatting... (xde kene mengene ngan aku)

GILA...tu jer yg aku boleh ckp...kalo ko x puas hati ngan aku meh sound direct...xyah nak keluar MEMO pastu bg satu opis mengatekan xleh bukak radio online sbb dah terang terang dlm opis tu aku sorg jer yg x gune earphone kat telinga n xde mp3 player (sbb aku nak jage telinga aku xmo bg pekak cepat)...

mulai hari ini, aku lancarkan perang ke atas gm aku...lepas ni kalo big boss mintak document via email aku bgtau "boss u tunggu i balik rumah lar...nnt i pergi cyber cafe baru i hantar document tu dekat u'...

gile...wat MEMO x pk memang mcm ni...

ceritanya ko memang x puas hati dengan aku...kronologi die x puas hati dengan aku...

1) die pegi tukakan tmpt duduk deskmate aku (melayu) ke tempat lain...ala aku tau ko jeles sbb aku selalu ckp ngan die...abis tu dh korang sume satu opis ckp bahasa cina...adat adat lar sket...kalo aku paham xpe...ni sepatah aku x reti...bengong...

2) die tarik balik laptop aku...ni double bengong...sume marketing staff pakai notebook ok...hari isnin ko ckp nak belikan aku laptop baru...hari selase ko ckp x jadi nak belikan tapi tetap tarik laptop aku...alasan nak bg counter pakai...apahal...n skang aku pakai pc (terkial kial ok sebab dah 5thn pakai laptop)...

3) sekarang ko keluarkan memo pasal bende yg ngarut ngarut...HELLO company company besar siap pasang radio ok dekat office...tarak hal pun...kecoh jer...

jangan sampai aku bengang aku ngadu kat pejabat buruh...logik x logik time keje kitorg isnin - jumaat 9-6...sabtu 9-1...cube bayangkan...x jadi bangla dah aku...

tgk lar...x lame lagi keluar memo

1) xleh makan biskut kat opis (angkara aku)

2) xleh charge hp kat opis..membazir elektrik (angkara aku gak)

3) xleh bercakap kuat kuat kat opis (confirm ni angkara aku yg suke menjerit)

4) xleh blk punctual (pun angkara aku)

5) jgn nak gedik (ni mmg aku)

kalo salah satu dr atas ni keluar, sah ade fius tercabut kt gm aku...

the most x logik part aku kene translate bahasa cina ke bahasa inggeris untuk user manual...arghhhhhhhhh double depressi...TENSEN...

logik x tindakan gm aku tu?

p/s: sorie entry melepas geram...sebenarnyer saya ada banyak cerita cerita menarik yg kelaka lagi sweet untuk diceritakan...tp kejadian hari ini telah meragut semuanya...jadi salahkan org yg buat sy marah...g bom ramai ramai...

0 comments: