CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 6 July 2007

mari kite berfoya foya eh eh bersukaria

saye migrain dr pagi td...vision pun blur...x nampak ape...so sy decide nak amik half day...

tapi bile pk blk akan nampak mcm saye ni budak jahat...sbb sok pun sy cuti...

jadi saye memakan panadol euphamol 650 (jangan melebihi dos yg disyorkan)...sy x pernah terpk apa yg terjadi kalo saye amik lebih dr satu biji...kerana saya ini mengikut arahan orangnye...

plus saye ade dateline hari ini (apakahhh yg aku buat dgn blog kalo aku ade dateline???)

jadi sambil sambil menyelidik produk baru ini (owh saye diberi satu unit produk ini untuk ditest)...sy berase sgt seronok kerana diberi kepercayaan untuk pegang produk yg mahal errrrr produk yg x pernah terpk nak habiskan duit aku untuk membeli...harga die lagi mahal dr handbag coach tp murah sket dr LV lar (hoih sejak bilakah ku pandai menyebut ttg handbag???

jadi sambil penin penin menyiapkan selling point sebab terpk nak amik half day today, i terjumpe games dlm bende ni...selalunye games dlm bende ni adalah SGT BOSAN...tp produk baru ni punyer game sgt lar best hokay (sorrie ya haku ni bukan kaki game...jadi bile aku ternampak super mario tu aku dah terase sgt lar best)

jadi masa yg sepatutnya aku siapkan untuk buat selling point supaya aku leh submit dan cuti half day telah dihabiskan dgn bermain sudoku di dalam mesin ini...hoih sgt best hokay (i mean, aku x suke game lebih lebih lagi yg berunsur pendidikan ini - owh ikhlasnyer pengakuan)...

my opismate siap sound, "lagi bertambah pening lar pale ko main sudoku"

tapi skang sudah tidak pining lagi...sebab mengerah kepale hotak bermain sudoku adalah sebenarnyer tidak best...berkerut kerut dahi dan kening (walaupun tidak menyerupai ziana zain sbb kening aku memang xleh angkat)

so i x perlu amik half day leave...

n bermula hari ini saye mengihstiharkan yang saye

apa???

apa???

apa???????




KESEORANGAN...


errr tp hanya untuk 3 hari sahaja...hehehe...

bintang bintang pergi berfoya foya eh eh bukan bukan...die pergi bercuti cuti malaysia bersama rakan rakan seperjuangan di pangkor...

aku????

kene tinggal kat KL....

JADI???

rakan rakan (perempuan sahaja) sekalian, mari kite berfoya foya di KUALA LUMPUR...

sebabnye???

sebabnye???

my family nak blk kg malam ni...

and

and

aku x ikut...yuhuuuuuuuuu...

p/s: ada terase unsur unsur pening juga blog ini...

0 comments: