CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 11 July 2007

atas nama cinta...

bismillahhirrahmannirrahim

ATAS NAMA CINTA

28 January 2005 iza start blogging...perasaan yg mendorong waktu itu bila iza nampak ade seseorang yg letak nama iza dlm entry dia...i feel sgt teruja bile nampak nama kita (maybe kinda of jakun)...sejak dari hari itu iza start blogging...

ATAS NAMA CINTA

blog pada ketika hanya coretan budak universiti yg xtau nak buat apa...xde sape pun yg baca blog ketika itu...alamat url blog ini pun hanya seorang sahaja yang tau...dengan dia, iza share password dan user nama dengan alasan supaya die boleh access dan menulis sesuatu di dalam blog ini...hampir 3 tahun...

ATAS NAMA CINTA

sedikit demi sedikit orang ramai dapat tau pasal blog ini...aku masih free menulis...menulis apa yg aku rase aku nak tulis...tapi bila kita tau pembaca bertambah walaupun hanya 15 orang, kite tetap rasa bangga...at least ada juga orang yang sudi untuk mengetahui coretan seharian kita...

ATAS NAMA CINTA

berbagai bagai kisah hidup yg aku dah tulis dlm blog ni...ibarat my second life...ibarat dunia kedua aku...dunia yang aku ciptakan sendiri...

ATAS NAMA CINTA

aku cube kembangkan blog ke blog blog yg lain...berkenalan dengan blogger blogger lain...tujuannya hanya satu...membaca kisah hidup orang dan dalam masa yang sama supaya lebih dikenali di arena blogging...untuk apa??? aku sendiri tatau waktu tu...tp aku happy...

ATAS NAMA CINTA

aku kenal dengan banyak bloggers...pelbagai ragam dan cara...tapi masing masing ada style tersendiri dalam menulis...

ATAS NAMA CINTA

terima kasih aku ucapkan pada SEMUA READER yang pernah dan selalu masuk membaca blog aku...kepada semua yang aku link kan blog nya kepada blog aku n vice versa...

to all blogger yg aku aku link:
1) penol (mr n mrs imran)...thanks sebab kenalkan iza ngan dunia shopaholic...dengan dunia pink yg cute n gediks...ngan deltaelle yg sume best...futsal game, pool party, bowling event...sume tu experience baru untuk iza...
2) ary
3) aida...kakak cute yg berlesung pipit dalam...gonna miss ya called dlm setiap komen sy...tatikkkkkkkkkk...
4) diane...mane kamu hilang???
5) diella...satu hari nanti pasti kita akan double date kan...
6) eniz...saya masih mau jumpe awk...contact sy tau...
7) iman...rumah kite xdelah jauh sgt...jadi callin callin ok.. :D
8) farah...kite x sabar nak tgk lil cute sara...
9) fieza...awk di mana ni???
10) mialova @ pieja...kite mesti gossip banyak banyak lagi ok...
11) nadia...trust itu penting...nnt ajar kite online shopping okeh...payung awk ade dlm kete kite...
12) mizzamy...cari keje lain cepat cepat okeh...pastu leh hangout selalu...hehehe...
13) sephianyaandika - AWAKKKKKKKK...thanks bangat...walaupun kite first time jumpe masa showcase samsons, tp blog yg merapatkan kite...thanks for all indo info yg awk bg...for all free tics yg awk bg...hargai sgt sgt...
14) sis shidot...kakak, adalah kakak yg terbaik...
15) shai...soon, u x perlu risau ttg entry yg 'irritating'...hehehe...
16) tasya...bile nak bwk iza makan durian...
17) asnaida...walaupun baru jer menggembara ke blog awk, tapi kite enjoy...
18) syafiq adik...awk tetap adik kite... :D
19) lain lain bloggers yg i x describe disini...

untuk blog yg sy bace hari hari (as a silent reader lar aku ni)

1) chics...blog u sentiasa buatkan hati i ceria...
2) kak nana teh...moga happy ngan happy pills..
3) futsalbabe...awk seorang yg tabah tau...
4) leeds...moga ceria selalu...
5) alongariff...saya kagum dengan hubungan awk...LDR...

untuk pengkomen setia

1) amry...komen awk selalu menggelikan hati saya...

untuk silent reader yg sy tau

1) skid...thanks sebab baca... :D
2) gadis manis di korea
3) harnila
4) han di mexico
5) adhi

ATAS NAMA CINTA

banyak bende yang terjadi...sy bukan miss perfect...saya jadi takut...saya lebih berhati hati bila blogging...banyak hati dan pihak yang harus dijaga...kebebasan dalam menulis itu dah tak ada...

ATAS NAMA CINTA

saya mengaku yang saya mempunyai dua dunia...dunia sebenar bersama keluarga...bercinta bersama bintang bintang, happy bersama rakan rakan baik, etc etc dan dunia blog di mana saya ade kawan kawan yang mempunyai seribu satu macam kisah...seribu satu macam masalah...

ATAS NAMA CINTA

saya sayangkan dunia blog...tapi ramai lagi insan lain yang menyayangi saya...hidup ni x boleh selfish...


ATAS NAMA CINTA

thanks to 2 orang yang penting dlm idup saya...mereka berdua yang lebih mengetahui jatuh bangun saya dalam dunia blog...dina, thanks sbb dgr cerita i pagi ni...maybe betul apa yang dikatakan oleh "gay partner" itu...hidup ini bukan perbandingan...bintang bintang, sorry kalo i senang terpengaruh dengan penulisan penulisan blogger yang lain...

perbincangan sudah dilakukan...kata putus sudah dibuat...

ATAS NAMA CINTA

maaf jika ada yang tidak disebut...saya masih ada...email kan ade...hp kan ade...

DAN ATAS NAMA CINTA

saya decide untuk berhenti blogging...mungkin itu yang terbaik dalam hidup saya...dan juga untuk semua insan yang sayang saya dan saya juga menyayangi mereka...sudah terlampau banyak kisah yang saya paparkan di blog...sehingga tidak ada apa lagi yang menjadi rahsia...

maafkan iza kalo ade entry yang membuatkan org tersinggung, terase atau sakit hati...penulisan ikhlas datangnya dari hati...

dengan ini, aku tutup kisah nurul izaida, nurul iznina izni, dan she^iza...

0 comments: