CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 2 July 2007

keinginan makan...

bersedia membace kerana entry ini akan membuatkan para para pembaca bergolek golek melihat jam menantikan pukul 1 tengah hari...yummylicious...

yesterday adalah hari makan...owh ok...dah seminggu aku x melompat lebih tinggi ke atas mesin berat kerana haku rase hari hari pun aku akan melompat atas mesin tu n lepas tu bersedialah menerima soalan soalan dr atuk nenek

"haa naik ke berat"

"haa berapa berat hari ni"

"kau ni hari hari timbang berat"

ngeheheheee itulah die kalo mesin penimbang itu berada di ruang tamu rumah dorg...

so last week seminggu tidak menimbang...tatau kenapa??? bz kah??? xdelah sgt...

smalam adalah hari kahwin (eh bukan aku) jiran sebelah rumah dan juga my ex-office nyer adik...

jadi dengan kesungguhhan yg melanda juga i telah menghantar my kebaya nyonya itu ke dobi ok...ok...pengakuan ikhlas kenapa aku menghantar kebaya nyonya dan kain batik ke dobi...no no...bukannyer aku x reti gosok baju or bukannye aku pemalas sgt (pemalas sket jer) cume tahun ni jer dah 4 HELAI BAJU KURUNG N BAJU KEBAYA aku koyakkan dek menggosok hokay...akak dah x sanggup nak membiarkan baju baju yg seterusnya koyak begitu sahaja di tangan transformer ini (ngeheheheeeeee)...mcm dragon ball plak aku ni asal gosok baju jer mesti koyak...

seperti pramugari mas pun ade jugak aku rase smalam...jalan mcm pakai kimono sebab aku ikat kain batik kuat kuat (hoih terlucut karang haru jer okay)...bintang bintang siap ckp suh aku pakai mcm tu selalu kalo keluar dating...

yelahhhhhhhhhhhhhhhhhhh tuuuuu...nak suh aku tersungkur bleh lar...hehehe...sbb aku asyik mengomel pakai seluar pendek lagi senang dr pakai kain batik (apakah izaida???)

habis wedding kami ke mbo untuk tgk movie ape...bijak bijak lar bintang bintang membawa bintang dengan berkain batik...transformer sold out ok...so kitorg decide nak tgk my wife is gangster 3...so blk rumah dlu...i hafto tukar baju lar...kang orang ingat aku buat fashion show plak kang panggung wayang tu kang...

my wife is gangster 3 best okay...cerita aksi yg kitorg x stop gelak...dr awal sampai habis gelak...since itu collaboration hong kong n korea...u guys juz imagine apakah kalo anda dan pasangan anda berkahwin tapi u guys x paham bahasa masing masing???

so itulah yg terjadi dlm movie tu...heroin dok bantai ckp cina...hero dok bantai ckp korea...sgt kelakar especially bila tang translator dorg yg sengaje jer mentranslate bende yg bukan bukan...

si heroin ckp sepatah, tapi translator pegi translate punyelah panjang patah...

after movie, we pegi umah kwn bintang bintang...die wat makan makan...tapi sampai laa ni kitorg still tatau atas alasan apa makan makan tu diadakan...nak kate birthday party anak die ke? atau acara lain? still x dpt teke...TAPI ade bubur durian hokayyyyy...i likeeeeeeeeee...weeeee...

lepas makan, kami nak pergi makan lagi...apakah kan??? since shai rekemenkan kitorg satu tmpt makan ni so rasenye mcm harus pegi try dan buat review kan...

janji ngan dina...double date...shai x dpt join sbb ade hal ngan family die...next time k shai...

tunggu dina sangat lame hokay sampai i dh makan biskut tiger dlm kereta (asal lar aku byk makan ni)...sepanjang menunggu dina, i asyik sebut "laparnye laparnye"

hehehe...akhirnya dina sampai juga setelah sejam kami menunggu...jangan risau dina...kitorg sempat menyinggah ke bangsar shopping centre dlu...

then trus ke WILLIAM'S PLACE...die dekat pj...near bangunan lim kok wing lama...

since shai sgt baik hati siap bagi menu yg patut dicube lagi...so kami order ape yg shai rekemenkan...

di bawah ini adalah chicken ks ke kf ke ape ntah...aku x ingat lar name die...bile aku sebut cordon bleu uncle tu kate bukan...tapi lebih kurg jelah rasenye...eh tapi keenakannya bile first suapan memasuki mulut adalah sgtttttttttt *tidak digambarkan*...cheeseeeee die sgt yummy (owh kenapakah aku terliur skang)...
next turn ialah spagetthi carbonara yg diorder oleh dina...ok...biar aku mengaku...aku x penah suke carbonara plus x penah masuk dlm list favorite pun...tp carbonara dina ini adalah membuatkan aku nak lagi nak lagi dan nak lagi...plus portion makanan dan pinggan die besar yg membuatkan aku terase mcm aku kene amik dina punyer jugak untuk makan (heheheee alasan kan nak makan makanan orang)...

seterusnya adalah beef pepperoni pizza yg diorder oleh haku yg mempunyai keinginan makanan yg tinggi...ok waktu pizza ni sampai masing masing dah memandang ke arah pizza ni...rasenye dlm hati masing masing pun dh ckp "hoih sapa mau habiskan ni"...

but anyhow enjoy lar makan smalam me bintang bintang dina n amad...
last makanan adalah amad punyer makanan...tp sampai saat ni kitorg tatau apa nama die...yg kitorg tau ade 'selipar selipar'...cube tgk nampak x ape ke bende namenye kepah kot...ade ketam besar n ade udang juga atas tu hokay...
minum minum time...ok i capture air haku jer okay...sebab i punyer sedap...ngeheheheee...mango blended tapi diletak juga longan bersama sama...dina amik tembikai blended n ade longan juga...amad pun same ngan dina...bintang bintang amik carrot juice...so korang cuci mata ngan air mango blended haku jer lah ek...

the best part adalah melihat muke masing masing menghabiskan makanan...sgt kelakar laa hokay...

oh ya...terima kasih trillion zillion to amad sebab belanja kami semua malam tadi...semoga dimurahkan rezeki...amin...

0 comments: