CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 9 July 2007

dateline

i bz lar...tp i nak blogging gak sbb blogging ni dah menjadi sebati kot ngan darah darah dan daging daging (err hati xleh)...

haku dah lar ade dateline besok...ni dah pukul 11.30...job yg diassign kat aku masih terkial kial aku buat...ni lar sebabnye kalo cuti time ade dateline...

my bintang bintang udah blk dr bercuti cuti malaysia...i sgt suke...sbb haku dah miss die mcm pandang bintang di langit pun nampak muke dia (apakah lar weihhhhhhhh izaida)...

he arrived kl malam td around 10 kot...selepas itu terus suruh haku dtg umah die kul 10.30...yes miss tetap miss...tapi ade satu bende yg bakal aku menjadi addicted tidak lama lagi...

GOL N GINCU TV SERIES SEASON 2 sudah kembaliiiiii...n itu membuatkan haku menjerit melompat lompat sbb "i suke larrrrr"...

so dating seminit kul 10.30 telah kutundakan ke 11 malam...

abis GnG terus pegi umah dia...maknenyer 11.05 aku dah sampai kat depan umah die...die letak dua plastik bag dalam kereta...

aku pun memandang sambil membuat gaya mata ziana zain yg tetap tetap lar x jadi...

"kerepek jer" dia kate... "satu bag untuk iza...satu bag ni bagi kt nenek...bag plastik kecik kale ungu bagi kat dina n amad" (attention to dina, sile claim dr saye yer...takut terlupe kang buat harta plak)

so dalam hati i "owh oklah...ingatkan encik boifren belikan i buah durian sebakul" whoaaaaaaaaaaaa...

gossip for about 40 mins then i blk rumah...on the way nak blk rumah yg 2 minit jer bleh sampai itu, i sempat lar menjeling menjeling ke dalam plastik bag yg khas tuk aku...

n i saw satu bende buluh buluh...so haku ckp dalam hati " owh satay ikan kot die belikan tuk aku...tp nape sampai kene letak dlm plastic bag padini" haku ni memang lar blur comel kadang kadang...

balik rumah n bawak sume plastik bag itu ke dalam rumah...actually aku mencari plastik bag ungu...menyibuk punyer pasal sbb nak tau apakah yg dibeli utk dina n amad...tibe tibe aku rase musykil melihat kerepek di dalam plastik bag padini tu...

rupe rupenyer...

handbag larrrrrr...

yg buatkan aku senyum manjang sambil terus posing kt depan cermin adalah smalamnyer (sabtu) waktu jalan jalan n meet the bloggers kt the curve, i saw someone yg pakai handbag mcm ni...n haku ckp dlm hati

"lawa gak beg ni...yelah org skang asyik ngan designer bag jer...y dunt sekali sekala tukar setaillll plak"

n hari ahad i dpt bag tu...huhuhu...

so sambil kesenyuman yg masih x habis haku pun sms-ed bintang bintang

"u, bende yg mcm buluh buluh ni kerepek jugak ek?"

then die balas "haah...try lar makan...hehe"

apakah boifrennnnn...

nak tackle cucu, die tackle nenek dulu ek...

sabtu pula adalah hari makan makan...my darlings lil sis punyer birthday...so lepak kt umah die sampai ptg...then pegi umah dina...then the curve untuk jumpe pieja n mizzamy...then (salah tatabahasa kan aku ni asyik pakai then jer) pegi dinner di william...haku ckp betul lar, haku penat gelak kuat kuat...gossip tu xdelah penat sgt...hehehuhuhu...

tdo umah dina sambil gossip lagi...perempuan ni memang unik lar kan sbb bleh gossip non-stop n ADEEEEEEE jer isu yg nak dikatekan...

ok ok sudah sudah...haku nak buat keje...kalo x kene overtime which HAKU XMOOOOO...i nak tgk manjalara blk ni...nak tgk abg jehan heeeeee...

p/s: beginilah keadaanyaa bile dateline mengasak diri...BENCI!!!

p/s2: dina, thanks for the hospitality…u ni sgt baik hati larrrr… :D

piccas below: turn clockwise - dina, me, pieja n mizzamy...dina ckp gambar ni aku nak tayang muke haku lebih...adeke???

0 comments: