CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 5 July 2007

love is nurul

"declare your love, before it's too late"

smalam bintang bintang teman me dinner...sejak 3 minggu ni aku adalah pemburu CHEESEEEEEEE...pelik! tapi tu lar kenyataan...dulu aku memang x suke cheese...sampai aku penah ckp kt diri aku "heih lahirnya di tahun tikus...tp x suke cheese pun"...tp skang aku rase hari hari nak makan cheese...

sebabnye???

entahlah sy sendiri tatau...tp im seeking for cordon bleu (sbb dlm ayam tu ade cheese), roti cheese, cheeseburger (kalo tamak lagi pegi beli quarter pounder atau big mac sebab cheese lagi banyak)

AND

AND

AND

roti nan cheese kasi letak double cheeseeeeee...haaaaa sy sgt suke....rasenye mcm nak makan hari hari...n setakat ini da best roti nan cheese in town (pada pendapat aku lar adalah di NZ atas)...serious ok...cheese itu mencair dan adalah sgt sedap...ok enuff lar sbb sy dah terliur...

so after makan roti nan cheese yg membuatkan daku tehingat hingat sampai skang, me teman bintang bintang for futsal frenly plak...kitorg sampai 7 minit lambat...so berhentikan dlu die di depan court @ shoot out sementara haku pergi cari parking...

tibe tibe die hulur satu bungkusan...
pelik gak...tp sebab masa yg berlari larian begitu pantas so i suruh die turun n me pegi cari parking (parking penuh lar...haku rase setiap player bwk satu kereta...lenkali car pool mcm aku..ngeheheheheee...)

tgk game sampai habis...then balik...dlm kereta die tanya

"u dah bukak hadiah?"

"belum...nape bagi hadiah? hari ni bukannye birthday i" ngeheheheee apakah izaida

but then i sgt lar x saba nak balik rumah...mau tau ada apa dalam bungkusan pooh berbintang bintang itu...

dan bila bukak...

ta daaaaaaaaaaaa...

cd original soundtrack love is cinta...
disekalikan bersama vcd trailer...
n membuatkan hati aku berbunga bunga...

dan tidak sabar nak pegi tgk love is cinta 19th july ni...

yes aku tau lar aku ni poyo jerrrr nak tgk cite cite camni...tp sukahatilah kan...i sgt sentimental hokay...so cite cite camni adalah MUST untuk aku tgk...next next time baru tgk cite gangster gangster blk...teman die plak....kan seimbang tu...ngeheheheee...

n i sms-ed him back...

"selagi ada NURUL, selagi tu ada kita"

love is cinta - declare it before it's too late...
Love is Nurul... :D

0 comments: