CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday 2 November 2008

online retail therapy

dah lame x spend time with my mum...today kami melakukan online retail therapy bersama sama...more than 3 hours browse for handbags...

so me n my mum end up membeli 3 handbags...wooo...2 fendi n 1 lv...gile x gile laa...kalo bapakku tahu mati kitorg...haha

then after bank in the money (sbb x sabar nak tunggu handbag tu sampai) pegi umah nenek...n my mum pegi promote pule (biaselaa excited first time online shopping ibuku itu) dekat my aunt...

so aunt aunt pule membuat handbag hunting...haisk...n they (mak su n mak teh) end up buying 5 handbags from the same store...1 tods, 3 gucci, n 1 fendi...

so all together adalah 8 handbag yg akan di deliver ke rumah nenek this week (hopefully)... confirm atuk aku mengamuk kalo tgk parcel sampai byk byk...haha

enjoyyyy...

n owh, im letting go my IPHONE (tp bukan apple)...it's imitation from the real IPHONE...my classmate bought it from China...still in VERY GOOD condition...baru pakai 1 week...

reason I'm letting it go - sebab i susah nak menaip waktu driving...saye adalah sgt mahir menaip time driving but using this IPHONE harus berhenti tepi jalan untuk menaip...so not good...

so im letting it go dengan harga yg sgt rendah... RM 400...comes with memory card, charger, USB, n earphone...n owh juge case hp (apple)...

if anyone interested do email me at nizaida@epf.gov.my

0 comments: