CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 15 September 2008

kene tag oleh hani

1/ My top 10 most favourite food:
anything with chocolate
nasi ayam man congkam (haha addicted)
double nan cheese
spicy chicken foldover
roti jala cafe e*f bawah
roti
pepperoni beef pizza
tapai pulut
kuih raya yg berbentuk tepung
dodol
kuih bahulu ikan emas (amik ko nak raya nyer pasal)

2/ 10 things i love do
tdo
mandi lame lame
hugz
shopping
berangan
mengade ngade
tdo
tdo
tdo
tdo
tdo (nampak sgt suke tdo)

3/ 5 types of guys I adore:
mcm bintang bintang - badan tough, muke melayu, dada bidang, very gentle, suke hugz (huhu)

4/ 5 things i love doing when I'm emo:
nangis
gigit bintang
hentak hentak
muke muncung
pening

5/5 things I love doing when I'm happy:
makan
tdo
shopping
senyum
lompat

6/ 10 ways to win my heart:
rahsia

7/ My top 5 most favourite junk food:
aiskem
chocolate
anything with cheese
brownies
asam (hah)

8/ 5 things I wish it could happen:
boify depan mata skang
pegi bandung beli prada sweater kale putih
kahwin esok jugak
xyah keje
tdo jer

9/ 10 ridiculous things I wish to do before I die:
entah

10/ My top-10 recently most addicted songs:
lagu raya
n all my indo cd songs...addicted to bunga citra lestari new albums

xnk tag kat sape sape...haha

0 comments: