CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 3 July 2008

cake

I do not know why but lately ini saya sangatlah mengidam kek secret resipi (poyo jer kan kek lain xnk)…kalo boleh hari hari saya ingin pergi ke secret resipi dan beli bermacam macam jenis kek yg beraneka rasa…

Saya rasa mcm nak makan American brownies, choc indulgence, choc cheese…owh owh dan tak lupe juge DURIAN cake…which haku rase until today x Nampak- Nampak lagi dekat itu secret…whoaaaaah mengidam laa…the last time I ate durian cake from secret adalah masa my bday last year…

Tp kan bile pk pk blk, saye xleh membazir duit…satu slices dah 5.50 ke 7 hengget…whoaaa kalo saye nak makan hari hari mau saya kene bayar rm 200 sebulan (see Nampak sgt aku ni kedekut)…

Eh eh bukan kedekut laa…tp berjimat cermat…sometimes nafsu mengatasi akal…so biaselah nafsu nak beli bende mahal mahal…

But saye xnk bazir bazir kan duit sy…coz banyak lagi perkara di masa hadapan yg berfaedah yg saya akan gunekan duit sy itu…setakat nak makan kek, I can go and have my leisure time during weekend…

Sekarang tujuan saya adalah untuk kumpul duit supaya saya boleh kahwin…so cannot membazir bazir…lupekan peep toe lupekan heels…lupekan jeans…lupekan retail theraphy…as if laa kan kalo aku nak lupekan…tensen jer kang and kalo sesorang confirm aku g retail theraphy…pastu rasa bersalah kat diri sendiri coz I know that I’m supposed to start saving for my future…

Tapi entahlah…kumpul kumpul duit pn, tapiiiii

Entahlah

Let’s pack and pulang

0 comments: